*perspektywa Laury*
"Dziś jest 30 sierpnia. OK. Muszę ten czas jakoś spędzić, bo przecież niedługo rozpoczęcie roku szkolnego." Po krótkim namyśleniu szybko wyjęła telefon komórkowy. Zwinnie napisała SMS-a do Diany. Brzmiał on tak:
"Co dziś robimy? Spotkamy się w parku za godzinę, OK?".
Niedługo musiała czekać na pozytywną odpowiedź.
"A więc nam jeszcze godzinę. Hmm..." Szybko ubrała się oraz zadbała o higienę osobistą. Na śniadanie zjadła grzanki. Mieszkała sama, więc nie było problemu z lokatorami. Zostało jej sporo czasu, bo około 40 minut. Postanowiła włączyć laptopa. Usiadła w kuchni przy ławie i pijąc herbatę oraz zagryzając jabłko, kliknęła na ikonkę "Internet". Długo zajęło jej przeglądanie portali społecznościowych. Wreszcie weszła na stronę z ogłoszeniami. Na tej stronie zaraz na początku znajdował duży zegar i to on przypomniał Laurze, o tym która jest godzina. "Nie zdążę!!!" Szybko zabrała jeansową kurtkę i wybiegła, zamykając drzwi kluczem, zbiegła po klatce schodowej.
"Na szczęście szybko biegam." Laura przybyła na miejsce jeszcze przed czasem. Uśmiechnęła się bezczelnie, jakby miała być lepsza od Diany. Jednak jej przyjaciółka też przyszła prze czasem, bo o jedną minutę przed 9:30. Wesoło powitała przyjaciółkę, co było również odwzajemnione.
-Hej- przywitałam Dianę.
-Cześć! To co robimy? Idziemy na jakieś zakupy?- zapytała.
-Chętnie, ale.... ale u mnie cienko z kasą.-
-Co do tego się zgadzam... no ale zaraz początek szkoły-
-Wiem i to mnie smuci, ale coż zrobić?! Mogłam pójść do jakiejś pracy...-
-Mogłaś, ale nie zrobiłaś. Nie martw się nie długo moi rodzice przyślą mi kasę. Podzielę się z Tobą-
-Dzięki- szeroko uśmiechnęłam się do Diany i odwróciłam głowę, co zawszę robię, gdy jestem szczęśliwa.
"No właśnie odwróciłam się. Teraz tego żałuje. Kiedy się odwracam moje włosy falują i właśnie tak większość mnie rozpoznaje. A za mną stał Mateusz. Miałam nadzieję, że spotkam go dopiero w szkole, a tu taka "niespodzianka"..."
____________________________________________________
Myślę, że podoba Wam się pierwszy rozdział :)
Jutro pojawi się następny :*
-Jen :)
wejdz do mnie i jesli sie podoba to zaobserwuj http://strasznehistorie12.blogspot.co.uk/
OdpowiedzUsuńFajny :) tylko tematyka straszna... Nie lubię takich klimatów, za to Paro pewnie tak... Polecej jej twojego bloga :)
UsuńFajne ;>
OdpowiedzUsuńWszystko fajnie tylko jedna rzecz mnie dziwi ;p
OdpowiedzUsuń..miała niby jeszcze 40min. Usiadła, włączyła Internet i juz musiala isc xdd
Ale rozdział ok idę czytac 2 :)
@Aliccee00
Zadużo zajęło jej przeglądanie portali :P / Jen
Usuń